Pro tuto akci nejsou vstupenky k dispozici. |
Agentura FREYA a Fénix content marketing vás zvou na inspirativní konferenci o LinkedIn v Česku
V úterý 19. května se v moderním prostředí hudebního baru La Loca ve stylové budově Mosaic House v centru Prahy odehraje odborná konference zaměřená na sociální síť LinkedIn. Tato akce návštěvníkům přiblíží práci s tímto specifickým sociálním médiem, specialisté upozorní na její nejnovější funkce a předvedou, jak lze efektivně pracovat na největší profesní síti na světě.
Konference pro zhruba 80 lidí je určená zadavatelům reklamy na sociálních sítích, headhunterům a personalistům z řad HR agentur. Profesionální síť primárně určená k B2B komunikaci neustále inovuje své uživatelské prostředí a mění své reklamní nástroje. O tom, jak efektivně používat LinkedIn a co se osvědčuje v praxi, nám na této konferenci prozradí specialisté a odborníci, kteří se LinkedInem dlouhodobě zabývají.
O své zkušenosti se podělí zástupci významných reklamních agentur, mezi nimi Tomáš Votruba (TL5, Social Media + Digital Strategy), Kateřina Borovanská (Managing director FREYA CZ), Jan Husták (Project manager ve společnosti Boomerang Publishing) a specialisté zabývající se komunikací na LinkedIn jako je například Jana Filová (Inovační, marketingový a startup expert), Tomáš Baďura (Consultant & Social media specialist at PRIA SYSTEM) a Adam Zbiejczuk (PR Manager at ROI Hunter).
I na Linkedinu můžete být kreativní!
Čas: 9:30 Vystoupí: Tomáš Votruba, Social Media + Digital Strategy, TL5
Digital s.r.o.
Co všechno je možné při komunikaci na LinkedIn vymyslet a jaké kreativní
postupy lze na této síti použít? Úspěšné případové studie
komunikačních strategií na LinkedIn z Česka i ze zahraničí představí
v inspirativním bloku Tomáš Votruba.
Jak firma může vydělat na kvalitních profilech svých zaměstnanců na
LinkedIn
Čas: 10:00 Vystoupí: Adam Zbiejczuk, PR Manager, ROI Hunter
Není to tak dávno, co firmy div že nezakazovaly svým zaměstnancům pečovat
o profil na LinkedIn. Dnes je trend opačný: profily zaměstnanců mohou
firmám sloužit jako výkladní skříň a pomoci např. při náboru nových
kolegů. Jaké jsou možnosti tohoto využití a jak vést úspěšný profil na
LinkedIn ve svém bloku prozradí Adam Zbiejczuk, který v současnosti
zodpovídá za rozvoj polského trhu v reklamní platformě ROI Hunter.
LinkedIn a marketing inovací
Čas: 10:30 Vystoupí: Jana Filová, Inovační, marketingový a startup
expert
Jak si stojí LinkedIn ve srovnání s ostatními sociálními médii
v České republice? Nakolik ho využívají inovační lídři (early
adopters)? Jana Filová představí zajímavé trendy a způsoby, jak efektivně
používat sociální média při komunikaci inovací v oblasti moderních
technologií.
Využití LinkedIn k šíření B2B contentu
Čas: 11:15 Vystoupí: Jan Husták, Project manager ve společnosti Boomerang
Publishing
Obsah je král a platí to i na LinkedIn. Jaký typ obsahu na této sociální
síti přitahuje největší pozornost? O své zkušenosti s testováním
inzerce na největší profesní sít na světě se podělí Jan Husták.
Změny na LinkedIn v průběhu času
Čas: 11:45 Vystoupí: Tomáš Baďura, Consultant & Social media specialist
at PRIA SYSTEM s.r.o.
LinkedIn je podobně jako další sociální sítě živý organismus.
Podíváme se na to, jaké změny v minulosti na LinkedIn proběhly a
vytvořily současnou podobu sítě. Jaký je jejich přínos pro jednotlivé
uživatele a dopady na každodenní využití. Jak o nich mít v budoucnu
dobrý přehled a využít je jako svou konkurenční výhodu.
Design a implementace LinkedIn do strategie firemní komunikace
Čas: 12:15 Vystoupí: Kateřina Borovanská, Managing director FREYA CZ
Jakou roli má LinkedIn v oblasti B2B komunikace prozradí v přednášce
„Design a implementace LinkedIn do strategie firemní komunikace“ Managing
director FREYA CZ Kateřina Borovanská.
Projekt konaný pod záštitou soutěže firemních publikací Fénix content marketing navazuje na odborné konference agentury FREYA CZ. Příkladem je úspěšná první konference o Instagramu v Česku z loňského jara, Digiveletrh o vývoji digitálního trhu v ČR a dále pak přednáškové turné na téma content marketing v rámci odborných konferencí.
Vstupenky zakoupíte jednoduše online. Cena pro jednu osobu je 2 200 Kč (bez DPH) a zahrnuje jak snídani, tak i oběd. Mediálním partnerem akce je MediaGuru.
Těšíme se na Vás!
Tým FREYA CZ
V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte koordinátora konference Jindřicha Oukropce (oukropec@gmail.com, +420 728 899 611).
La Loca Mosaic House, Odborů 4, Praha 1