Restartujte byznys vaší firmy v postkoronavirové době díky PR!

kavárna MOJO, Praha 5
zobrazit na mapě

Pro tuto akci nejsou vstupenky k dispozici.

O akci „Restartujte byznys vaší firmy v postkoronavirové době díky PR!“

Čtrnáctý PR Brunch s agenturou Pram Consulting vám přinese návody, jak vaše komunikace může zaujmout ty správné lidi a udělat z nich vaše zákazníky.

Agentura Pram Consulting společně s Médiářem pořádá 18. června další ranní PR Brunch. Tentokrát se akce bude věnovat komunikačním kampaním, ve kterých PR pomáhá vytvářet lead generation a jak k takovým kampaním získat vedení firem.

Mezi prezentujícími budou:

Jitka Němečková, manažerka korporátní komunikace CZ/SK Plzeňský Prazdroj

Ondřej Krátký, spoluzakladatel a CEO Liftago

Dominik Hrodek, marketingový ředitel Deloitte Legal

Návštěvníci PR Brunche se dozvědí jak správný obsah a komunikační nástroje pomohou firmě provést zákazníka procesem od seznámení se s produktem až po jeho nákup. Prozradí tipy a strategie, které kanály zvolit pro úspěšnou konverzi komunikačních kampaní. A představí konkrétní příklady úspěšných kampaní, ve kterých konverze komunikačních kampaní měly pozitivní dopad na obchod dané firmy či na budování brandu.

PR Brunch věnovaný tématu customer journey proběhne ve čtvrtek 18. června 2020 od 9.00 hodin v kavárně MOJO na ulici Karolinská 1. Celý prostor i občerstvení budou přizpůsobeny současné situaci a nařízením.

Patrik Schober, managing partner PR agentury PRAM Consulting, zahájí PR Brunch a vysvětlí návštěvníkům více o provázání komunikačních kampaní s obchodními výsledky organizací.

Následovat budou přednášky tří hostů:

• Jitka Němečková nás seznámí s B2C případovou studií Plzeňského Prazdroje, která měla vliv na spotřebu jedné konkrétní značky piva.

• Ondřej Krátký bude prezentovat přístup ke komunikaci ve startupu, ve kterém je třeba komunikovat jak na dodavatele i zákazníky a to tak, aby komunikace měla přímý vliv na celý byznys model projektu.

• Dominik Hrodek se podělí o své zkušenosti s nastavením komunikace při propojení lead managementu a employer brandingu.

Nejen tato témata budou diskutovánay na čtrnáctém PR Brunchi a proto se na něj neváhejte registrovat!

Registrace je povinná z důvodu omezené kapacity a účastnického poplatku.

Celý PR Brunch bude postaven na principech NOCOVID.

Zajímá vás, jak vypadaly předchozí PR Brunche a co bylo jejich tématem? Více informací najdete na našem blogu

Místo konání

kavárna MOJO, Karolinská 1, Praha 5

Pořadatel této akce: PRAM Consuting, IČ: 27200761

Prodávejte vstupenky online!
Vytvořte si u nás zdarma stránku vaší akce a začněte prodávat vstupenky či registrace do 5 minut.
Vytvořit akci