FAQ – často kladené otázky

Kam si mám jít vstupenky vyzvednout?

Vstupenky Ticketon.cz si nemusíte nikam chodit vyzvedávat. Máte je k dispozici okamžitě po nákupu v emailu, po přihlášení na Ticketon.cz. Vstupenky si také můžete stáhnout do aplikace passbook pro iOS6.

Jakou mám jistotu, že vstupenky jsou pravé?

Spolupracujeme pouze s ověřenými obchodními partnery a jsme vždy uváděni na stránkách promotérů jako oficiální prodejci vstupenek. Naše vstupenka nemusí mít ochranné prvky, jelikož je na vstupence unikátní kód, který bude kontrolován při vstupu na akci.

Zaplatil/a jsem převodem, kdy dostanu vstupenky?

Vstupenky dostanete ihned poté, co zpracujeme vaši platbu. V případě bankovního převodu tedy v okamžik, kdy jsou peníze připsány na náš účet. Vstupenky poté okamžitě obdržíte na váš email a zároveň je máte k dispozici na stránkách Ticketon.cz po přihlášení.

Spletl/a jsem email, jak se dostanu ke vstupenkám?

Pokud si zákazník splete email, je jedinou šancí nás neprodleně kontaktovat. Je možné, že váš email využívá někdo jiný (například u služeb typu Gmail nebo Seznam) a může se tak dostat k vašim vstupenkám. Pokud jde o záměnu typu „domena.cy“ namísto „.cz“, provedeme změnu tak, abyste měli ke vstupenkám přístup co nejdříve.