FAQ – často kladené otázky

Kam si mám jít vstupenky vyzvednout?

Vstupenky Ticketon.cz si nemusíte nikam chodit vyzvedávat. Máte je k dispozici okamžitě po nákupu v emailu, po přihlášení na Ticketon.cz nebo ve vašem telefonu. Vstupenky si také můžete stáhnout do našich aplikací pro Android, iOS či do aplikace passbook pro iOS6.

Jakou mám jistotu, že vstupenky jsou pravé?

Spolupracujeme pouze s ověřenými obchodními partnery a jsme vždy uváděni na stránkách promotérů jako oficiální prodejci vstupenek. Naše vstupenka nemusí mít ochranné prvky, jelikož je na vstupence unikátní kód, který bude kontrolován při vstupu na akci.

Zaplatil/a jsem převodem, kdy dostanu vstupenky?

Vstupenky dostanete ihned poté, co zpracujeme vaši platbu. V případě bankovního převodu tedy v okamžik, kdy jsou peníze připsány na náš účet. Vstupenky poté okamžitě obdržíte na váš email a zároveň je máte k dispozici na stránkách Ticketon.cz po přihlášení.

Spletl/a jsem email, jak se dostanu ke vstupenkám?

Pokud si zákazník splete email, je jedinou šancí nás neprodleně kontaktovat. Je možné, že váš email využívá někdo jiný (například u služeb typu Gmail nebo Seznam) a může se tak dostat k vašim vstupenkám. Pokud jde o záměnu typu „domena.cy“ namísto „.cz“, provedeme změnu tak, abyste měli ke vstupenkám přístup co nejdříve.